silverfang

Hej. Denna dag började med att jag klev upp,(uppenbarligen ;P) slängde på mig kläder och åkte till skolan, eller ska jag säga körde? ;) känns så bra, åkte direkt upp till sjukhuset där jag skulle ge dom lite blod för lite prover. det gick bra. vidare till skolan och träffade jill =) sen hämtade jag ut mitt KÖRKORT!! nice, jag blev faktiskt nöjd med hur det blev som, konstigt.

När jag var klar med det åkte jag och hämtade upp Maria, (lindas maria) =) och vi åkte vidare ut till kovland där vi har tillbringat dagen(eftermiddagen med att laga tacopaj,äta tacopaj gosa med oliver och tittat på silverfang, det var nytt för mig, men är tydligen kult? mangakult? äh jag vet inte men det var helt ok och fortsättning följer imorgon då vi ska se vidare på lilla silverfang.. =)

Cesar har fått ett nytt smeknamn av mig, när vi kom hem sa jag till han "visst är du min lilla silverfang då?" men sen kom  jag på att han är min lilla Tigerfang! clever huh? =)

N u har jag nyss städat bort julen och det känns så skönt, för det betyder att det går mot ljusare tider.. och varmare! vill ha vår nu. snön som smälter, fåglarna som börjar kvittra, solen som sakta börjar dela med sig av sin värme UNDERBART!

Nepp nu ska jag hoppa på sirwan och ge han en puss!


Men först. lite bilder...




Någon som kan gissa vad detta är?... ledtråd... ätbart.






Lucas =)






Puss på min Tigerfang =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0