Körkort!

Igår Klarade jag uppkörningen =)
Stort tack till alla som hjälpt mig !!



Just nu har älskling åkt till jobbet och jag sitter här och laddar ner twiligt.. måste bara se den igen, älskar filmen så det är löjligt! har läst böckerna, håller på att läsa om dom nu , fast på engelska den här gången.. haha, fast faktiskt så är engelska böckerna mycket bättre än de svenska. 

i kovlan har jag suttit och lyssnat på denna underbara "låt" från filmen, och gråtit.. haha.


Nu ska jag ta ut pez en sväng, min lilla gris som har ont i sin klo nu =( skulle ha tagit bort den påengång förra veckan hos vetrinären men de tyckte att vi skulle avvakta.. suck.

tack o hej, leverpastej med körkort!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!!!! Gud va kul för dig.

2010-01-12 @ 19:34:19
Postat av: Linda

GRATTIS gumman! Det var verkligen på tiden Många kramar Linda,Junior o Isla

2010-01-13 @ 01:45:07
URL: http://spjalle.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

GRATTIS =)

2010-01-13 @ 20:44:54
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0