stress

Känner mig stressad! Känns som jag inte hinner med skolan och allt jag borde hinna med,kom precis på att jag hade psykologi idag! och här sitter jag hemma och degar??!!  =/ fan. Måste bli klar med körkortet så att jag kan börja fokusera på skolan igen, så svårt att få det att gå i hop nu när älskling jobbar hela dagarna och jag måste ta bussen till skolan ,vilket resulterar i att cesar måste vara hemma själv så länge, suck! ikväll blir det plugga,plugga,plugga! Nu ska jag snart ta med mig cesar och gå ner och möta lillebror på skolan så ska vi åka till papi och äta middag =) marco sov här igår och vi bakade lussekatter och spelade tv spel, mysigt! Innan det så höll jag och mormor på att stöka om till jul här hemma. Vi bytte gardiner och dukar och lite smått o gott! Tack mormor jag är jätte nöjd! (bilder av mitt juliga hem kommer så snart jag har tid)

På söndag ska vi på middag hos bror och Ella =) mysigt! har inte vart där en enda gång! (ännu en anledning att bli klar med körkortet) =) nepp nu måste jag ge mig iväg. Adjö


Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Yes vi ska få en till bäbis, i början på Juni =)

Känns kanon bra, det gick fort att blir gravid denna gång trodde inte det skulle gå så fort men det va planerat och vi är super glada. Kramiz

2009-11-30 @ 16:51:30
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0