53Rätt

Godkänd! =) Jag klarade teori provet igår!! Jippie. Ett steg närmare mitt efterlängtade körkort!
På söndag fyller min brorsdotter år,stortjejen Ella =) Då ska nog jag hämta upp papi på lördag hehe(räknar med att jag ha körkortet då ) och fira lilltösen.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att klockan ska bli ett så ska jag gå och träffa min "nya" klass eller vad man ska säga, ska ju börja med vårdkurserna så jag kommer att få en "till" klass =)

tidigare idag så var jag och körde en lektion sen träffade jag mami som stod och väntade på mig utanför körkolan =) trevligt! Sen hade mormor bestämt sig för att köpa julgardiner åt oss så då träffade jag henne oxå inhandlade vi gaediner och dukar! ska bli så mysigt att pynta! =)

Igår tog mamma,mormor och älskling vaccicet, oj oj vilken kö! vi stod typ 45 minuter!
men nu är det gjort iaf.

äh nu ska jag gå o köpa mig lite kaffe =)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! =)

2009-11-25 @ 13:09:57
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS gumman! <3

Många pussar o kramar Linda Junior Isla

2009-11-25 @ 23:59:31
URL: http://spjalle.blogg.se/
Postat av: mamsen

Hej hej!! :) Sitter hemma i Bredsand och väntar på parakiterna som skall bo tillfälligt hos mig. Passar på att kolla lite på datorn, bl a din blogg. Jag håller tummen för dig, gumman! :) puss o kram..

2009-11-26 @ 17:32:23
Postat av: Tessan å Eddie

GRATTIS =) Snart ha du körkort, vad skoj. Det är verkligen rn frihet och när man väl ha det kan man inte tänka sig hur det va innan. Kram

2009-11-28 @ 21:01:42
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0