Grattis Älskling.

Mitt hjärta fyller år idag!

Igår firade vi honom med middag och tårta, storbränna borna var här, trevligt! Idag har vi vart ute hos dom och grillat,Maten vart kanon god!
Nu sitter älskling och spelar halo och jag tror att jag ska hoppa på honom och ge han en puss!
Imorse vaknade jag av att cesar gnällde (kl7) tog ut honom och han både bajjade och kräktes huvva lillgrisen min mår inte bra i magen sin... Lite senare såg jag även att han hade bajjat inne.. på väggen var det och på mattan.. höll på att kräkas! men nu håller jag på å svälter han tills imorn, det gör faktiskt ont i hjärtat.. fast det "bara" är en hund.konstigt hur fäst man blir vid de små liven.

Slänger in lite bilder.. Tack o Hej leverpastej.

min balkong









Mina fina bregott kakor...

Den osminkade sanningen.. :P

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Svejs! Det ser ju ut att va fin fint på balkongen ju! KUL! =) Jag ska komma ut å kika, men idag ska du komma till mig en sväng, ring när du vaknat till! KRAM KRAM.. :)

2009-06-15 @ 07:27:07
Postat av: Linda

Glad midsommar på er alla!

Kram Linda Junior Isla

2009-06-19 @ 10:58:32
URL: http://spjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0