Onsdag

Hej och hallå.

Nu sitter jag vid datorn och uppdaterar mig lite på allas bloggar =)
Skäller på erika för att hon inte skrivit något, trots mitt eviga tjat varje onsdag ;)

jag har precis vart ute på en härlig promenad med cesar och sen åt jag mormors goda spenatsoppa till brunch,sen frukost? eller nått, gott var det iaf!

Nu ska jag fortsätta gårdagens/kvällens pluggande,Etik och livsfrågor.
Senare idag när älskling kommer hem från jobbet ska vi till mormor och äta chilikornkarne? stavas det så? ingen aning men det är vad som bjuds på iaf.

sen är det ju min favorit dag idag oxå, nämligen ONSDAG/GREYS! men jag tror att det kanske är möjligt att det inte blir något ikväll =/

bjuder på lite bilder, haha cesar blev tokig på mig härromkvällen när jag inte lät han tuggade på sit"smarriga"ben!





Han blev så less så att han gick till sin bädd och gnagde och sen vidare till köket,stackarn. =)


Lite andra bilder... älskling i vårt "juliga" kök


Lucas siktar in sig på något?


Nya gardiner.. =)

Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Eddie tacka för pussen ;)

Ja han är sååå go, får ses något och fika Eddie gillar ju dig =) Kramiz

2009-12-03 @ 19:24:41
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0