Julen

Nu är julen förbi och nyår börjar närma sig =) Jag är super nöjd med denna jul och jag har fått mycket fina julklappr, tex en rosa skitsöt mössa med matchande handskar, en alldeles egen skruvdragare och massa annat fint.

julafton : sov till 12, spelade på min nintendo wii (julklapp från älskling) tvingade upp s sen åkte vi till mormor och träffade mamma,bror o mormor, åt julmat och myste, sen for vi vidare till lillebror och öppnade klappar med dom (även papi var med ) vid fem tiden for vi ut till kovland och där blev det en hel del julklappsöppning!! sen åt vi god mat och mitt upp i allt så börjar oliver skratta =) lyckat som tusan!

Igår var mami här och fikade och hjälpte mig att sätta upp en fin lampa i sovrummet, som jag fått av mormor.
inte så ofta jag och mamma träffas nu så det var superskoj.

Idag är lillebror här och vi har precis vart ute och tjuvsmällt lite raketer =)
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0