Jul mat=)

Idag har vi vart o övningskört,skolan bjöd på en lektion plus att dom tar bort kostnaden på förra lektionen pga deras misstag , så jag är nöjd, eftersom jag även fått en ny tid.... =)

körde även med bror idag blev lite hastigt o lustig pga av att jag var lite försenad men men =)
sen var jag o älskling på willys o inhandlade alla godsaker inför JULEN!! =) =) Mmmm...

snart ska jag o cesar göra iordning lite julskinka, hoppas den blir bra!
I helgen kommer lillebror hit o umgås, mysigt! på lördag kommer även emelie o L så ska vi baka lite=)

tack o hej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha tack gumman. Kommer ju till sundsvall över julen,vi kan väl försöka träffas ?



Pussa Cesar från mig!

Puss hjärtat

2009-12-17 @ 19:09:26
URL: http://spjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0