Hur J*VLA svårt ska det va?

=( Idag skulle jag ha gjort uppkörning, sitter i trafikskolans bil utanför vv och väntar.. och väntar men ingen som kommer, tillslut går jag in och säger till människa i receptionen, Hej jag ska göra min uppkörning men det kommer ingen??!! sen kollar människa på datorn och konstaterar att jag inte har någon uppkörning inbokad!!?? VA?

ringer ner till trafiskolan och dom kommer upp o hämtar mig, vid det här laget var jag flyförbannad/ledsen/less.
Det visade sig att "extra" personalen som skulle boka in min uppkörning glömde att verifiera bokningen genom att trycka på knappen BOKA! smart? Näää.

så nu håller dom på att försöka lösa problemet eftersom dom har gjort fel, vv har ingen ledig tid förns 15/1 .. Jag sa till körskolan att dom får ordna det på något vis, vilket vis som helst för jag ska köra upp INNAN jul!

Nu har jag och älskling vart o handlat alladin choklad, dricka och slingmedel till mig.
just nu känner jag mig bara så slut efter all nervositet / ilska.


adjö

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy va tråkigt!! Stå på dig och ta de där innan jul nu, jag håller tummen! :-)

2009-12-15 @ 19:44:30
Postat av: Linda

Fast det är dan före dan före doppare-dan? =P KRAMAR

2009-12-15 @ 23:25:33
URL: http://lindaholst.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0