frisk! =)

Äntligen mår jag som en människa, har gått ner 2.5 kg på två dagar =/ idag var första dage jag kunde äta.. och behålla maten. maten jag lagade idag blev portergryta,tack bror (micke) för inspiraton, det blev supergott, nästan som din =)

så senaste dagarna har inte vart rolig för min del, sirwan har jobbat (lika bra för hans del) för han har faktiskt "peppar peppar" klarat sig från denna magsjuka from hell.. i förrgår kom arya och hämtade cesar eftersom älskling jobbade och jag inte var kapabel att gå ut me lillgrisen våran.

Imorgon ska vi hämta hem honom när jag och micke ska övningsköra, saknar min lilla pez, jätte tacksam för att dom har haft honom men guud vad tomt det är här hemma.


Nu har S åkt till jobbet och ska gå som mentor idag, hoppas det går bra för han, såå duktig!!
och jag ska ta och städa lite och baka lite knäck och kola =)


Ja EMMA jag vet haha.. ska komma hem och pussa på dig så du oxå blir smittad ;) nerå ska bada i sprit innan vi ses =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0